Υπέροχη η Χριστίνα που μου έκανε καταπληκτικό πεντικιούρ!
Πεντικιούρ
Δημητρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Θεά η Κλεοπάτρα! Άψογος καθαρισμός! Ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κλεοπάτρα •Βαθύς Καθαρισμός Προσώπου
Χαρά•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές υπηρεσίες, καθαριότητα και ευγένεια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
frago•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η αφαίρεση του ημιμόνιμου έγινε με τροχό, κάτι που δεν ενδείκνυται γιατί καταστρέφει τα νύχια. Μου άφησε και μια στρώση υλικού μάλιστα και φαίνεται πολύ άσχημα. Κι αυτό το χρεώνουν μάλιστα στα 7€.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιγονη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel