Η κοπέλα ήταν εξαιρετική, ευγενική, προσεκτική. Μου αρέσει που δεν χρησιμοποιεί τροχό!!!! Ωραίο αποτέλεσμα αλλά δεν κρατάει πολύ το χρώμα, ούτε αυτή την φορά ούτε την προηγούμενη!!!
ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα!!! Καλές διακοπές...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντζυ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντζυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο