Όλα τελεια!! Και το μαγαζί κ τα κορίτσια κ η Ιωάννα που με εξυπηρέτησε!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Μανίκα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η περιποίηση ήταν εξαιρετική. Ο χώρος πολύ καθαρός και οι κοπέλες πολύ φιλόξενες. Ήταν πολύ ευχάριστη η ατμόσφαιρα και η δουλειά που έγινε στα νύχια μου ήταν πολύ προσεγμένη και επαγγελματική. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη απο το αποτέλεσμα. Εννοείται ότι θα ξαναπάω!!!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ
Ανίτα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστερο προσωπικό, άψογη εξυπηρέτηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και πολύ ωραίο περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ioanna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμη μια φορά η εμπειρία ήταν αξέχαστη!!!! Αξιόλογη κοπέλα η Ειρήνη που σε βλέπει φίλη και οχι πελάτισσα. Πας απευθείας από την δουλειά κουρασμένη και φεύγεις με ανεβασμένη διάθεση και ανανεωμένη!!!!!🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Συντήρηση Νυχιών