Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα•Συντήρηση Νυχιών
Νίκη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχη εμπειρια!!! Πολυ ομορφο και καθαρο μαγαζι με ευχαριστη ατμοσφαιρα! Ολες οι κοπελες ειναι εξαιρετικες, ευγενικες και αψογες επαγγελματιες! Πηγαινω τουλαχιστον 3 χρονια και ειμαι απολυτα ικανοποιημενη - σιγουρα θα συνεχισω να το επιλεγω🌟