Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Πέννυ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία την προτείνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Theano•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πολύ συμπαθητικά και πολύ καλές τεχνίτριες !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ
Ειρηνη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το απλό μανικιούρ που έκανα πριν δύο μέρες ήταν πολύ καλό.Η Χρύσα πολύ φιλική, ευγενική και προσεκτική.Έμεινα ευχαριστημένη και θα ξαναεπισκεφτώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκεφθηκαμε το κατάστημα πριν δύο μέρες για απλό μανικιούρ, Μείναμε ευχαριστημένες από το φιλικό περ/λλον και την καθαριότητα .Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!!!!