Όλα ήταν άψογα, εξυπηρέτηση, τεχνική και καθαριότητα.
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η τεχνίτρια ήταν πολύ ευγενική και άψογη στη δουλειά της, το περιβάλλον φιλικό και καθαρό και έμεινα πολύ ευχαριστημένη
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν πολύ όμορφα πρώτη φορά στο κατάστημα κι έμεινα απολύτως ευχαριστημένη 🙂
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος