Online ραντεβού για επιχειρήσεις ομορφιάς: 5 λόγοι για να πείσεις τους πελάτες σου να κάνουν διαδικτυακή κράτηση

Τα online ραντεβού, δηλαδή οι κρατήσεις απευθείας από το Διαδίκτυο, απλοποιούν τη ζωή των πελατών και των κομμωτηρίων. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις πώς.

H δυνατότητα του online booking, δηλαδή η δυνατότητα κράτησης online ραντεβού, είναι μια λύση που απλοποιεί τη ζωή τόσο των επιχειρήσεων ομορφιάς, όσο και των πελατών τους. Από τη βελτιστοποίηση χρόνου και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη εκτός καταστήματος, μέχρι την αυτοματοποίηση της εργασίας (πχ υπενθύμιση ραντεβού) και την πρόσβαση σε χρήσιμα δεδομένα πελατών. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα online ραντεβού στους επαγγελματίες ομορφιάς.

Παρακάτω, θα δούμε τους 5 λόγους για τους οποίους κάθε κατάστημα πρέπει να παρακινεί τους πελάτες του να κλείνουν τα ραντεβού τους online. Αυτό μπορεί να γίνει από τον ιστότοπό τους, από μία εφαρμογή είτε από τη σελίδα τους στο Facebook.

Η σημασία των online ραντεβού για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής

Η οργανωμένη διαχείριση των πελατών ενός καταστήματος ομορφιάς βοηθά να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και, φυσικά, πιο ικανοποιημένους, πιστούς πελάτες.

Σήμερα, κατά μέσο όρο, οι Έλληνες περνούν περισσότερες από 6 ώρες την ημέρα με το τηλέφωνο στο χέρι. Συγκεκριμένα, πάνω από το 65% των χρηστών προτιμούν να κάνουν online κρατήσεις, είτε πρόκειται για τραπέζι σε εστιατόριο είτε για κούρεμα.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, μία από πιο απλές και αποτελεσματικές μεθόδους είναι να προσφέρεις στους πελάτες τη δυνατότητα να κλείνουν online ραντεβού..

Η διαδικτυακή κράτηση, μεταξύ άλλων, επιτρέπει την επέκταση της εμπειρίας του πελάτη και στο χώρο του. Αλλά τα πλεονεκτήματα δε σταματούν εδώ!

Οι 5 πιο σημαντικοί λόγοι για να αυξήσεις τα online ραντεβού που δέχεσαι:

  1. Ευελιξία για τον πελάτη να κάνει κράτηση όποτε επιθυμεί
  2. Εξοικονόμηση και βελτιστοποίηση χρόνου στη δουλειά
  3. Αύξηση της αντιληπτής αξίας της επιχείρησης
  4. Πρόσβαση σε χρήσιμα δεδομένα πελατών
  5. Μείωση του ποσοστού των μη εμφανίσεων και των ξεχασμένων ραντεβού

1. Ευελιξία

Στους πελάτες, όπως και σε όλους μας, αρέσουν η άνεση και η ευελιξία. Και τα online ραντεβού προσφέρουν αυτό το πλεονέκτημα.

Η ευκολία μιας online κράτησης σε σύγκριση με την κλασική τηλεφωνική κλήση είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Σκέψου απλώς ένα άτομο που έρχεται στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά. Μεταξύ όλων των άλλων υποχρεώσεων, πρέπει να βρει χρόνο να κλείσει ραντεβού στο κομμωτήριο ή το κέντρο αισθητικής.

Εκείνη την ώρα, ωστόσο, το κατάστημα είναι κλειστό και πρέπει να το αναβάλει μέχρι την επόμενη μέρα. Έτσι ξεκινά πάλι η ίδια ρουτίνα και είναι πολύ εύκολο να ξεχάσει να πάρει τηλέφωνο για ραντεβού.

Τα online ραντεβού λύνουν αυτό το πρόβλημα, επιτρέποντας στον πελάτη να κάνει κράτηση ανά πάσα στιγμή, ακόμα κι εκτός ωραρίου λειτουργίας.

Πρόσθεσε σε αυτό και την αμηχανία που έχουν ορισμένοι στο τηλέφωνο, ειδικά οι νέοι. Σύμφωνα με μια μελέτη της Bankmycell, το 75% των νέων αποφεύγει τις τηλεφωνικές κλήσεις επειδή «απαιτούν πολύ χρόνο».

online ραντεβού: ευκολία για τους πελάτες

Γιατί λοιπόν να μην τους προσφέρεις μια ταχύτερη και πιο σύγχρονη υπηρεσία;

Μέσω του λογισμικού διαχείρισης τηςTreatwell, για παράδειγμα, οι διαδικτυακές κρατήσεις ενεργοποιούνται με πολύ απλό τρόπο. Μαζί με το λογισμικό διαχείρισης, μπορείς να αποκτήσεις ένα widget που επιτρέπει στους πελάτες να κλείσουν online ραντεβού απευθείας από τον ιστότοπο ή τη σελίδα σου στο Facebook.

Επιπλέον, κάθε συνεργάτης μας έχει τη δική του διαδικτυακή βιτρίνα και προβολή στο treatwell.gr. Μια επαγγελματική κι ενημερωμένη βιτρίνα, όπου οι υπάρχοντες ή δυνητικοί πελάτες μπορούν να δουν τις ώρες λειτουργίας, τις γενικές πληροφορίες και τον τιμοκατάλογο των προσφερόμενων υπηρεσιών.

2. Βελτιστοποίηση χρόνου

Τα online ραντεβού δεν ωφελούν μόνο τους πελάτες, αλλά, πάνω απ ‘όλα, το κατάστημα.

Με τις διαδικτυακές κρατήσεις, μπορείς να μειώσεις σημαντικά το χρόνο που ξοδεύεις στο τηλέφωνο, ώστε να μπορείς να εστιάσεις περισσότερο στους πελάτες σου.

Έτσι, εξοικονομείς χρόνο και παρέχεις ταχύτερες υπηρεσίες, χωρίς να χρειάζεται να διακόπτεις για να απαντήσεις στο τηλέφωνο.

Ένα μεσαίο κατάστημα με 20-30 ραντεβού την ημέρα έχει έναν ρεσεψιονίστ που ξοδεύει κατά μέσο όρο 5 ώρες την εβδομάδα στο τηλέφωνο. Ο χρόνος αυτός θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε ενέργειες μάρκετινγκ, οργανωτικές δραστηριότητες και στρατηγικές πωλήσεων προϊόντων.

3. Αύξηση της αντιληπτής αξίας της επιχείρησης

Η δυνατότητα online ραντεβού για θεραπείες ομορφιάς σού επιτρέπει να αυξήσεις την αντιληπτή αξία της επωνυμίας σου, πρωταρχικός στόχος της στρατηγικής branding μιας επιχείρησης.

Παρέχοντας υπηρεσίες όπως το online booking, η επιχείρησή σου θα καταφέρει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Έτσι, αποδεικνύεις στους πελάτες σου ότι συμβαδίζεις με την τεχνολογία και την καινοτομία. Σήμερα δεν αρκεί να έχεις τις καλύτερες βαφές ή τα πιο εξελιγμένα μηχανήματα. Οι πελάτες πλέον είναι πολύ προσεκτικοί στις επιλογές τους. Πριν από την τελική απόφαση ή την αγορά, αναζητούν υπηρεσίες κι επωνυμίες που είναι συνεπείς σε όλα.

4. Δυνατότητα λήψης δεδομένων πελατών με απλό τρόπο

Η πρόσβαση σε δεδομένα πελατών μέσω των online ραντεβού γίνεται απλή και αυτοματοποιημένη.

Αλλά σε τι χρησιμεύουν τα δεδομένα των πελατών; Μπορείς να δημιουργήσεις τη λίστα με το πελατολόγιο, χρήσιμη για την ανάπτυξη ενός στοχευμένου πλάνου μάρκετινγκ.

Μέσω αυτών των δεδομένων, μπορούν να δημιουργηθούν πιο ακριβείς αναφορές στατιστικών για να κατανοήσεις καλύτερα ποιοι είναι οι πελάτες σου: την ηλικία, την τοποθεσία και τα γούστα τους.

Επίσης, μέσω του αριθμού τηλεφώνου και του email μπορείς να αναπτύξεις ένα πρόγραμμα SMS ή email μάρκετινγκ. Έτσι, θα μπορείς να ενημερώνεις τους πελάτες σου για τις νέες τάσεις ή προσφορές, ενισχύοντας την αφοσίωσή τους.

5. Δυνατότητα αποστολής αυτόματων SMS υπενθύμισης κι επιβεβαίωσης ραντεβού

Ένα απτό πλεονέκτημα των online κρατήσεων για υπηρεσίες ομορφιάς είναι η αυτόματη αποστολή SMS στον πελάτη για υπενθύμιση του ραντεβού του.

Αυτό μειώνει τον κίνδυνο ξεχασμένου ραντεβού έως και 97%.

Επιπλέον, οι πελάτες που λαμβάνουν την υπενθύμιση θα αισθάνονται «υποχρεωμένοι» να ειδοποιήσουν σε περίπτωση μη εμφάνισης. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχεις τον χρόνο να αντικαταστήσει το ραντεβού και να μην χάσεις έσοδα.

Οι διαδικτυακές κρατήσεις είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους είναι απαραίτητο ένα πρόγραμμα διαχείρισης σε κάθε επιχείρηση ομορφιάς.

Για παράδειγμα, μέσω του Treatwell Pro, η οργάνωση ολόκληρης της επιχείρησης θα είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη. Από τη διαχείριση του προσωπικού μέχρι την αποθήκη και από τα έξοδα μέχρι τα ραντεβού των πελατών, όλα γίνονται ταχύτερα και οργανωμένα.

Επιλέγοντας την Treatwell, εντάσσεσαι σε μια κοινότητα οραματιστών επαγγελματιών ομορφιάς, οι οποίοι θέλουν να φέρουν το μέλλον και την καινοτομία στην επιχείρησή τους.

Εσύ ακόμα να το κάνεις;